Vår profil

Skolegård

Vi anser foresatte som de aller største ressursene i et barns liv og ønsker å forsterke, utnytte og utvikle disse ressursene til det beste for elevene.

Vi ønsker foreldre velkommen i alle aktiviteter på skolen. Du er velkommen til å ha tilsyn i friminutt, bli med på turer med klassen, være trafikkvakt på morgenen, stikke innom møteplassen på tirsdager for å treffe andre foreldre og bidra i ettermiddagsaktiviteter på skolen som strikking, åpent bibliotek, kjøkkengruppe eller leksehjelp.

Vi er overbevist om at et godt samarbeid mellom skole og hjem er avgjørende for barnas oppfatning av skole. Det er derfor viktig å gi nok og riktig informasjon til foreldre om hvordan skoledagen fungerer. Dette kan vi bare få til ved å være i dialog med foreldre og undersøke hvilken informasjon som er nødvendig.

Det er viktig for oss at familiene våre bruker nærmiljøet. Vi kan derfor tilby all nødvendig informasjon om idrettslaget, frivillighetssentralen, dans, karate, korps, teater og alle andre flotte tilbud. Våre skole-hjem koordinatorer holder Møteplassen åpen hver tirsdag og både gir og tar imot informasjon.