Elevrådet

Skolegård

Elevene som er plukket ut har selv skrevet søknad, vært på intervju og blitt ansatt i dette viktige oppdraget. De har gjennom hele året vært opptatt med å gjennomføre ulike aktiviteter. De har organisert konkurranser (sjakkturnering, UNO konkurranse, kanonballturnering, tegnekonkurranse osv), så har de deltatt på elevarrangørkurs og skal arrangere årets Talentiade.

I tillegg har de startet klubbfredag. En fredag i måneden, og noen litt oftere, møtes de ulike klubbene til treff på skolen. Vi har filmklubb, bordtennisklubb, tegneklubb, strikkeklubb og kjøkkenklubb. Klubbene styrer seg selv og bestemmer selv hva de skal gjøre. Strikkeklubben får voksenhjelp av Kristina og Anne for å lære seg å strikke.