Tegnekonkurranse

Et bilde som forklarer dag for dag via morsomme tegninger hvilke regler man må følge under tegneutfordringen.

Reglene er enkle:

Du skal tegne en ny tegning hver dag. Du kan bruke de tegne- eller malesakene du har tilgjengelig, eller tegne på en iPad, hvis du har det Bruk dagens stikkord hver dag, men bruk også fantasien. Det er veldig mange ulike løsninger på stikkordene for hver dag.

Når vi er tilbake på skolen, har jeg lyst å henge opp tegninger som du lager i utfordringen, rundt om på skolen. Jeg vil samle dem etter stikkord, så alle blomstene henger sammen, og alle barnebøkene henger sammen, alle premiene henger sammen osv. Tror det blir veldig fint å se hvordan andre løste oppgaven, og se hva vi alle har drevet med av kreativitet i korona-tiden. Det er også helt frivillig å henge opp tegningene sine.

Her er en liten video der Katarina forklarer kort om utfordringen:

Vedlagt over som hovedbilde ligger bildet med alle stikkordene til utfordringen.

"Jeg gleder meg til å se alle tegningene!" - Mvh. Katarina.